ח"כ דנון: "אם סער רוצה לחזור לליכוד – הוא מוזמן"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ דנון: "אם סער רוצה לחזור לליכוד – הוא מוזמן"

השר גדעון סער חוזר לליכוד? ח"כ דני דנון הערב ב'מהדורה המרכזית' עם עו"ד אבי בלום: "מפלגת הליכוד לא השתנתה והוא צריך להחליט, אם הוא רוצה לחזור הוא מוזמן. צריך לברך על כך שהוא הבין את הלך הרוח של הציבור בישראל". עוד אמר: "המהלך של שר החוץ להחזרת השגריר היה נכון. עובדה שלאחר כמה ימים התכנסה מועצת הביטחון לדיון על זוועות החמאס"

דני דנון צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל באו"ם לשעבר, ח"כ דני דנון, שוחח הערב עם עו"ד אבי בלום ב'מהדורה המרכזית' ופתח בהתייחסות לפרישת השר סער ממפלגתו של גנץ : "צריך לברך על כך שסער הבין את הלך הרוח של הציבור בישראל. את הרצון שצה"ל יוביל בצורה יותר תקיפה. הליכוד היא מפלגה פתוחה והדלתות פתוחות הן לעזיבה והן לחזרה. הליכוד לא השתנה והוא צריך להחליט, אם הוא רוצה לחזור הוא מוזמן".

לדבריו: "לגיטימי שיהיו דעות שונות בליכוד אבל בסוף אנחנו יודעים להתאחד. לאחר כל כיפופי הידיים כולם הצביעו בעד התקציב. אני חושב שצה"ל צריך להפעיל הרבה יותר כוח ולהיות יותר אגרסיבי".

דנון התייחס למתיחות ביחסי ישראל וארה"ב: "הייתי באו"ם בזמן אובמה. היו עימותים קשים ועמדתי על דעתי בצורה נחושה ומכובדת. המהלך של שר החוץ להחזרת השגריר היה נכון. עובדה שלאחר כמה ימים התכנסה מועצת הביטחון לדיון על זוועות החמאס".

האזינו



0 תגובות